טיפול בנחירות בלייזר מחיר

תוכן עניינים

טיפול בנחירות בלייזר מחירנחירות הן צלילים המתרחשים כאשר אוויר זורם על פני רקמות בגרון, והאוויר גורם לאותן רקמות לרטוט במהלך הנשימה. כמעט כל אדם נוחר או ינחר בשלב כזה בחיים שלו, אבל כאשר הנחירות חוזרות על עצמן ומהוות מכשול לשינה רצופה לכם או לבן או בת הזוג זה הזמן לטפל בבעיה הכרונית. נחירות כרוניות יכולות להעיד על מצב בריאותי חמור, אבל היתרון הוא שניתן לטפל בבעיה באמצעות מגוון טיפולים שונים, ריכזנו עבורכם את כל הטיפולים בנחירות, החל משינוי באורח חיים, הימנעות מאלכוהול ועד לתנוחות שינה, טיפול בנחירות בלייזר מחיר, אופן טיפול, והיכן נכון לקבל את המענה לבעיה. 

 

מהם הגורמים לנחירות?

ישנם מספר גורמים להופעתן של נחירות כרוניות, החל מאנטומיה של הפה והסינוסים ועד לאורח חיים פוגעני. צריכת אלכוהול באופן קבוע יכולה להוביל נחירות, עישון מוביל לנחירות, אלרגיות, הצטננות ועודף משקל יכולים להוביל לנחירות. הנחירות מתרחשות כאשר השרירים בחיך הרך, הלשון והגרון נרפים, הרקמות בגרון חוסמות חלקית את דרכי הנשימה ולאחר מכן נוצר צליל הנחירה. ככל שדרכי הנשימה יותר מצומצמים, כך זרימת האוויר יותר חזקה ולנחירות להתגבר. הופעתן של נחירות יכולות להעיד על אורח חיים לא תקין, מחלות שונות ולכן צריך להכיר את הגורמים המעידים על הבעיה בתור בעיה כרונית:

  1. אנטומיה של הפה – מבנה פה בעל חיך נמוך ועבה יכול להוביל נחירות עקב היצרות דרכי הנשימה. 
  2. עודף משקל – עודף משקל יכול להוביל לנחירות עקב התווספות של רקמות בחלק האחורי של הגרון אשר מצרות את דרכי הנשימה.
  3. צריכת אלכוהול – אלכוהול הוא אחד הגורמים שיכולים לגרום לנחירות. אם תשתו פעם אחת אלכוהול ייתכן ולא תחושו בך, אך שתייה מופרזת בהחלט יכולה להיות הגורם להופעתן של נחירות כרוניות. אלכוהול מרפה את שרירי הגרון ומפחית את ההגנה הטבעית מפני חסימת דרכי הנשימה.
  4. אלרגיות – אלרגיות ובעיות באף יכולות להוביל לנחירות כרוניות. גודש כרוני באף או מבנה אף בעל מחיצה עקומה עלול להוביל להופעתן של נחירות.
  5. מחסור בשינה – מחסור בשינה או אי שינה מספקת מובילה להרפיית שרירי הגרון ובכך לנחירות.
  6. תנוחה – לתנוחה בה אתם ישנים יש השפעה על טיב השינה ונחירות. בדרך כלל נחירות הן יותר שכיחות ורועשות כאשר ישנים על הגב מכיוון שכוח הכבידה עושה את העבודה שלו ומצמצם את דרכי הנשימה. עם זאת, עדיף מבחינה בריאותית שלא לישון על הבטן, היינו ממליצים לכם לישון על הצד אם נחירות מופיעות כאשר אתם ישנים על הגב. 

טיפול בנחירות בלייזר מחיר – מי נמצא בסיכון?

גברים הם בסבירות גבוהה יותר לנחירות, כמו כן גם דום נשימה חסימתי. אין סיבה מוצקת לכך שגברים נוחרים יותר מאשר נשים. כמו כן, אנשים בעל חיך ארוך, שקדים גדולים ואדנואידים הם בעלי סיכון גבוה יותר לנחירות עקב היצרות בדרכי הנשימה. נחירות כרוניות הן גם גנטיות ולכן, אם ההורים שלכם סובלים מנחירות כרוניות אתם נמצאים באחוזי סיכון גבוהים יותר. גורמי סיכון מאופיינים גם עם בעלי משקל עודף, אך זה ניתן לפתרון ללא התערבות כירורגית אלא על ידי שינוי הרגלי תזונה ופעילות ספורטיבית. 

 

מהו דום נשימה חסימתי?

דום נשימה חסימתי הוא היא הפרעת שינה, להפרעה זאת יש השלכות בריאותיות וגורמים שונים שעשויים לכלול אי ספיקת לב, לחץ דם גבוה, לחץ דם תוך ריאתי, שבץ מוחי ועוד. התסמינים של דום נשימה חסימתי הם: תשישות, נחירות, עייפות במהלך היום ועוד. לכן, אם אתם נוחרים בלילה ונמצאים בסיכון לדום נשימה חסימתי יש לפנות לרופא בהקדם. דום נשימה חסימתי יכול להוביל למחלות לב, סוכרת, הפרעות בתפקוד המיני, דיכאון, דימוי עצמי נמוך ועוד. ניתן לאבחן דום נשימה חסימתי במכונים המתמחים בטיפול בנחירות. טיפול בדום נשימה חסימתי לרוב יכלול התערבות כירורגית, אך לעיתים ניתן לטפל בתופעה באמצעות טיפולי לייזר. תחילה יש לאבחן את דרגת החומרה של הבעיה באמצעות בדיקת CT או MRI. 

 

טיפול בנחירות בלייזר מחיר – איך זה עובד?

טיפול בנחירות בלייזר הוא טיפול קל ומהיר אשר מבוצע ללא הרדמה ואינו גורם לכאבים. מדובר על סדרת טיפולים ברוב המקרים אשר בסוף כל טיפול ניתן לחזור לשגרה מלאה, כמו כן התוצאות של טיפולי לייזר נמצאים ביעילות גבוה יותר מאשר טיפולים אחרים למניעת ומיגור נחירות. הטיפול בלייזר הוא טיפול ממוקד באזור חלל הפה, בדרך כלל הטיפול מבוצע באופן בודד עד לשלושה טיפולים כאשר בין כל טיפול יש הבדל של שבועיים עד חודש. התהליך מתבצע על ידי פגיעה של קרני הלייזר בחך וענבל הפה, החך מתקשה ובדרך הזאת נתיב האוויר מתרחב. קרני הלייזר אינן גורמות לדימום, אך כן יוצרות פציעה מינורית אשר לאחריה הרירית מתחדשת ונמתחת. הטיפול הוא בטוח, אין שום חשש מבחינה קרינה, פגיעה פיזית ותכונות שליליות שלרוב מתאפיינות עם לייזר בקרב אנשים שאינם מבינים את מהות הטיפול. 

טיפול בנחירות בלייזר מחיר לטיפול

משך זמן טיפול אחד של טיפול נחירות בלייזר הוא בין 10 דקות ל-15 דקות. אופי הטיפול משתנה בהתאם למורכבות הבעיה של המטופל, הטיפול חייב להיות מבוצע רק לאחר אבחון. טווח המחירים של טיפול בנחירות בלייזר משתנה בהתאם למכון בו אתם נמצאים, לרמת המקצועיות של עובדי המקום והמומחים ומספר הטיפולים הנדרשים. לרוב הטווח של מחיר לטיפול בודד נע בין 250 ש"ח לכ-600 ש"ח. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת יש להגיע לפגישת ייעוץ עם המומחים במקום, ברוב המקומות פגישת הייעוץ הינה בחינם כדי לברר האם אתם מתאימים לטיפול בנחירות בלייזר. 

יהושוע קוש
יהושוע קוש

מומחה לטיפולים בנחירות והפרעות שינה שונות. מעל 10 שנות ניסיון עשירים של טיפולים, ניתוחים וליווי מטופלים.
מרכז המידע הגדול והאמין ביותר לטיפול בנחירות והפרעות שינה. כאן תמצאו מגוון רב של מאמרים מקצועיים בנושא אשר יעזרו לכם למצוא פתרון לבעיות אלו

מאמרים נוספים
צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו