אודות

אנשים רבים מתמודדים כיום עם הפרעות שינה שונות. חשוב לדעת כי הפרעות שינה מסוגים שונים פוגעות באיכות החיים שלנו ובתהליכים פיזיולוגיים וביולוגים רבים, כמו גם מוציאים את הגוף מאיזון מבחינה פיזית ונפשית גם יחד. הפרעות שינה, נחירות, וכיוצא בזאת, מהוות כיום את אחד מהתופעות הנפוצות ביותר כיום בעולם המערבי, תופעה שפוגעת בבריאות הנפשית והפיזית של אנשים רבים אשר סובלים ממנה. באתר המרכז לנחירות והפרעות שינה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנושאי הפרעות שינה ונחירות, מאמרים מקצועיים אשר חוברו על ידי מיטב המומחים שלנו, ודרכי טיפול לתסמינים שונים כגון – נחירות, הפרעות שינה, דום נשימה בשינה, וכיוצא בזאת.

נחירות – הרבה יותר מסתם רעש טורדני

אחד התחומים בהם המרכז לטיפול בנחירות והפרעות שינה מתמחה כיום ומוביל את הנושא מבחינה ארצית – הוא תחום הנחירות. נחירות מהוות תופעה דיי נפוצה, אשר מופיעה אצל אחוזים גדולים בקרב האוכלוסייה בימינו. על פי הגדרה, נחירות מהוות רעש טורדני, אשר מופיע בעת השינה, ולמעשה, מדובר על תסמין אשר מבטא קשיים נשימתיים המתרחשים בשינה. נחירות פוגעות בסביבה כולה – זאת כאשר בני זוג רבים מתמודדים עם הפרעות שינה שמתרחשות בעקבות רעש נחירות של בני הזוג שלהם. המרכז לטיפול בנחירות והפרעות שינה, יודע כיום לאבחן בתצורה הטובה ביותר את הנחירות שלכם, סוג הנחירות, ומה היא הסיבה להופעת לנחירות. בהתאם לזה, נוכל להתאים לכל לקוח את הטיפול המתאים ביותר עבורו להתמודדות עם נחירות.

הפרעות שינה – דבר קטן שיכול לשנות את החיים כולו

הפרעות שינה הן דבר לא נעים בכלל. אנשים רבים בעולם המערבי, מתמודדים באופן יום יומי עם הפרעות כאלה ואחרות בשינה. הפרעות שכאלה, יכולות להשפיע ולהקשות על החיים בקשת רחבה מאוד של תחומים. את האבחנה והטיפול במרכז לטיפול בנחירות והפרעות שינה, מוביל כיום יהושוע קוש.

יהושוע קוש

יהושוע קוש מומחה להפרעות שינהמומחה לטיפול בהפרעות השינה השונות ובנחירות. מחזיק בעשרות שנים של ניסיון רב ועשיר בטיפולים, ביצוע ניתוחים, וליווי של מטופליו. המומחה שישמח ללוות אתכם באבחון והתאמת טיפול ראוי לכם.