מרחיבי אף ונחיריים נגד נחירות

תוכן עניינים

מרחיבי אף ונחיריים נגד נחירותנשים וגברים, ואפילו ילדים צעירים, סובלים מהן. הנחירות, שמעבר להיותן כאלו שלא ניתן להתעלם מהן, יכולות גם להיות מלוות בבעיות בריאות שונות ולגרום לנזק של ממש, ובמקרים קיצוניים יותר, אפילו למוות.

ישנם כיום פתרונות שונים וגם שיטות טיפול שונות לסובלים מנחירות בתדירות ובעוצמה גבוהה, כאלה המתמודדים גם עם בעיות רפואיות למיניהן, לרבות דום נשימה. אחד הפיתוחים, שקיימים כיום, עבור הסובלים מכך הם מרחיבי אף ונחיריים נגד נחירות.

פתרון טבעי לסובלים מנחירות

השוק מציע כיום, ולאור המודעות הרבה לנושא ובעיקר הידיעה שנחירות יכולות לפגוע בבריאות באופן משמעותי, מבחר של פתרונות, כולל מוצרים שניתן למצוא בחנויות השונות. מרחיבי אף ונחיריים, וכפי שניתן לנחש משמם, מאפשרים לנושמים לצרוך חמצן רב יותר על ידי הפרדת הנחיריים ופתיחתם בזווית רחבה יותר, מכפי שהיו לפני כן.

מרחיבי האף מונעים נחירות על ידי כניסת אוויר רבה יותר בכל נשימה ועוזרים לסובלים מנחירות לנשום בצורה טובה יותר ובקלות רבה יותר דרך האף. השימוש בהם מפחית באופן משמעותי את תדירות הנחירות, הנשימה הופכת לקלה יותר וגם נמנעות תופעות נוספות, שגם הן לעיתים גורמות לנחירות, כמו גודש באף, הצטננות ואפילו אלרגיות למיניהן.

מרחיבי אף ונחיריים אלה מיוצרים על ידי חברות שונות, המתמחות בכך, והם פרי פיתוח של שנים ולאחר מחקר רב שנעשה בתחום. המרחיבים מאושרים על ידי משרד הבריאות האירופאי ונחשבים לשיטה שאיננה פולשנית, ולכן כזו שיכולה להתאים לרבים ואפילו לילדים. הם משפרים את הנשימה על ידי הרחבת חלל הנחיריים ועוזרים בהזרמת אוויר רבה יותר דרך האף.

הם מצוינים גם לאנשים עם מחיצות חסומות, שאינם רוצים לעבור ניתוח או אינם יכולים, מסיבות רפואיות, לעבור אותו וגם לנשים בהריון, הנוטות לסבול ובמיוחד בשבועות המתקדמים של ההריון מנחירות וגם מבעיות נזלת.

כדאי לדעת לפני השימוש

ההסתגלות למרחיבי אף ונחיריים אלה לוקחת זמן. בדרך כלל בתוך שבועיים מסתגלים להם והם פחות מורגשים מכפי שהיה בימים הראשונים. אנשים הסובלים מנחיריים יבשות או ממחיצות עקומות עשויים לחוות רגישות יתר בנחיריים לאור השימוש במרחיבים אלה.

כדי לפתור זאת ולהתגבר על כך ניתן להשתמש בוזלין ולמרוח אותו על הנחיריים. אותו הדבר אפשר לעשות גם עם מים. לאנשים הנוטים לנשום דרך הפה, יעזרו המרחיבים ללמוד לנשום גם דרך האף, מה שיפחית את תכיפות הנחירות וגם את עוצמתן.

חשוב להקפיד ולהחליף את המרחיבים אחת לשלושה חודשים, שכן עם הזמן ולאור השימוש התכוף בהם, הם מאבדים את גמישותם והופכים לפחות נוחים. כדאי לדעת – גם אם משתמשים בהם לא מעט, הם אינם משנים את מבנה וצורת האף. יחד עם זאת, לאחר שמפסיקים את השימוש בהם, במקרים של היצרות בנחיריים, הדבר חוזר להיות כפי שהיה לפני השימוש.

מרחיבי האף והנחיריים הקיימים כיום בשוק עשוי מחומר פלסטי מיוחד, חומר בטיחותי לשימוש וגם נטול ריחות. הם מגיעים בשתי מידות – S וגם M ומומלץ לנסות את שתיהן כדי לבדוק איזו מהן היא המתאימה ביותר ואיזו מאפשרת לסובל מנחירות לנשום בצורה קלה וללא כל קושי.

ואילו פתרונות טבעיים נוספים מוצעים לסובלים מנחירות?

רצועות סנטר, שאותן מרכיבים תחת הסנטר. רצועות אלו מונעות את פתיחת הפה בזמן השינה ומאלצות את המשתמשים בהם לנשום דרך האף. בחירת תנוחות שינה אחרות, יכולה לעזור גם כן ובמיוחד כשמדובר בשינה על הצד. ירידה במשקל מסייעת לא מעט וכמובן גם פעילות גופנית, שטובה באופן כללי לכל אחד ועוזרת לסובלים מנחירות בתדירות גבוהה.

יהושוע קוש
יהושוע קוש

מומחה לטיפולים בנחירות והפרעות שינה שונות. מעל 10 שנות ניסיון עשירים של טיפולים, ניתוחים וליווי מטופלים.
מרכז המידע הגדול והאמין ביותר לטיפול בנחירות והפרעות שינה. כאן תמצאו מגוון רב של מאמרים מקצועיים בנושא אשר יעזרו לכם למצוא פתרון לבעיות אלו

צרו איתנו קשר
מאמרים נוספים
התקשרו עכשיו