מעבדת שינה באר שבע

תוכן עניינים

 

מעבדת שינה באר שבעבעיר באר שבע ישנה מעבדת שינה בשם "מילניום" אשר מתמחה בבדיקות שינה בילדים ובמבוגרים למטרת אבחון של הפרעות שינה על סוגיהן השונים.

זוהי מעבדת שינה מוכרת במשרד הבריאות ובה נערכות בדיקות עבור חברי שירותי בריאות כללית, קופת חולים מאוחדת וקופת חולים לאומית.

כמו כן, בדיקות שינה במסגרת מעבדת שינה באר שבע נערכות מטעם משרד הביטחון, המוסד לביטוח לאומי או מטעם הפניות של ביטוחים רפואיים פרטיים.

מעבדת שינה באר שבע- "מילניום" מעניקה לנבדקים שירותי ייעוץ, הכוונה וטיפול בבעיות שינה מסוגים שונים כגון תופעת אינסומניה- חוסר שינה, הפרעות נשימה בשינה- דום נשימה, בעיות זקפה תוך כדי שינה, בעיות שינה בקרב ילדים, נחירות, פרהסומניה- סהרוריות, חריקת שיניים, דיבור מתוך שינה, רגל עצבנית, תופעות הרטבה ופחד לילה.

המעבדה מטפלת גם בבעיות של תנועות רגליים מחזוריות בלתי נשלטות תוך כדי שינה ובתופעת נרקולפסיה– חולשת שרירים, ישנוניות מוגברת ושיתוק לפני השינה או אחריה (מחלה נדירה מאוד).

בעיות שינה

אנשים רבים סובלים מדי פעם מהפרעות שינה ברמות שונות ובמשכי זמן שונים. כאשר ההפרעות הן קלות ונמשכות מספר מצומצם של לילות, הדבר לא מהווה בעייתיות אך כשאלו הפרעות אשר נמשכות מספר שבועות ואף למעלה מכך, הדבר פוגע בתפקוד היומיומי של האדם ובאיכות חייו.

ישנם כמה סוגים של בעיות שינה כמו נדודי שינה (שכיח מאוד), הפסקת נשימה בשינה, עייפות וישנוניות במשך היום, התרחשויות פיזיות בלתי מודעות ובלתי נשלטות במהלך השינה, הפרעות בשעון הביולוגי וכדומה. בכל הבעיות הללו ניתן לטפל במעבדת שינה באר שבע- "מילניום".

בנוסף למעבדה בבאר שבע פועלות בארץ עוד מספר מעבדות שינה, וביניהן: מכון השינה של אסותא, מעבדת השינה בטכניון, מעבדת השינה בתל השומר ומעבדת השינה של מכבי.

הצצה לבפנים – כך עשויה להראות בדיקת השינה שלכם במעבדת השינה אליה תלכו בבאר שבע

בין אם מדובר על בדיקת שינה במעבדת שינה בבאר שבע, או בדיקת שינה בכל מכון רפואי אחר לבעיות שינה במדינת ישראל – הבדיקה עשויה להראות ולהרגיש דומה במרבית המקרים. בדיקת שינה היא לא דבר שמרבית בני האדם עוברים בשגרה שלהם, ועבור אלו שניגשים פעם ראשונה בחיים שלהם לבדיקת שינה באחת ממעבדות השינה הקיימות, זאת לדוגמת מעבדת השינה בבאר שבע – החוויה עשויה להיות מלחיצה ומדאיגה, בעיקר כאשר מדובר על אדם שניגש למעבדת ראשונה לראשונה בחייו.

אולם, בשורות הבאות ננסה להציג לכם את תהליך הבדיקה במעבדת השינה, כך שתוכלו להסיר דאגה מליבכם, ולגשת למכון השינה בבאר שבע ללא חשש אמיתי על ליבכם.

התהליך הממוצע במעבדת השינה מתחלק לשלושה שלבים ונראה בצורה הבאה:

השלב הראשון במעבדת השינה

השלב הראשון מתייחס למעין שיחה אישית וראיון שהמטופל צריך לבצע אל מול הצוות הרפואי – רופא השינה ועוזריו השונים, זאת על מנת לקבל החלטה על סוג הבדיקה ואופי הבדיקה שתתבצע. לאחר מכן, רופא השינה עשוי להחליט יחד אתכם היכן תתבצע בדיקה השינה – זאת כאשר הבדיקה יכולה להתרחש גם בביתו של המטופל, או במצבים רציניים יותר במעבדת השנה עצמה. שלב זה, עשוי לכלול הפניה לבדיקות רפואיות בסיסיות על ידי רופא השינה שמטפל בכם.

השלב השני במעבדת השינה

שלב זה מתייחס לבדיקה עצמה. הבדיקה עלולה להתקיים בביתו של המטופל, או במעבדת השינה עצמה כפי שלמדנו בשורות הקודמות, ולעתים קרובות, אנחנו נצטרך את שיתוף הפעולה של בן הזוג בשלב זה.

השלב השלישי במעבדת השינה

בשלב זה אנחנו עשויים לקבל את תוצאות הבדיקה, ולהבין מה הן המסכנות השונות שעולות מתוצאות הבדיקה.
לסיכום, אם אתם סובלים מבעיות שינה, אם אתם מרגישים שאתם עייפים כל הזמן, אם אתם לא מצליחים לישון רצוף ואיכותי, אין ספק כי הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם, למען הבריאות שלכם ולמען הנפש שלכם זה לגשת למעבדת שינה מקצועי, שם יוכלו לאתר את הבעיה ואת הגורם לה ולהתאים עבורכם טיפול ראוי ומדויק.

 

יהושוע קוש
יהושוע קוש

מומחה לטיפולים בנחירות והפרעות שינה שונות. מעל 10 שנות ניסיון עשירים של טיפולים, ניתוחים וליווי מטופלים.
מרכז המידע הגדול והאמין ביותר לטיפול בנחירות והפרעות שינה. כאן תמצאו מגוון רב של מאמרים מקצועיים בנושא אשר יעזרו לכם למצוא פתרון לבעיות אלו

צרו איתנו קשר
מאמרים נוספים
התקשרו עכשיו